8.6.16

Alexandria Habebty...home...part 1

Ένα ταξίδι στην Αλεξάνδρεια Αιγύπτου ψάχνοντας να βρω τις ρίζες μου…

             Προσπάθησα να θυμηθώ όλα τα σοκάκια και τους δρόμους που περνούσα όταν ήμουν μικρή, για να ξανά περπατήσω και να φωτογραφίσω...


Οι φωτογραφίες συνοδεύονται από ποιήματα του Καβάφη

The pictures are accompanied by poems of Kavafis




Χθες περπατώντας σε μια συνοικία
απόκεντρη, πέρασα κάτω από το σπίτι
που έμπαινα σαν ήμουν νέος πολύ.
Εκεί το σώμα μου είχε λάβει ο Έρως
με την εξαίσια του ισχύν. 


Walking yesterday in an outlying neighborhood,
I went by the house
I used to go to when I was very young.
There Eros with his magnificent power
had taken hold of my body. 

 
Και χθες
σαν πέρασ’ απ’ τον δρόμο τον παλιό,
αμέσως ωραΐσθηκαν απ’ την γοητεία του έρωτος
τα μαγαζιά, τα πεζοδρόμια, η πέτρες,
και τοίχοι, και μπαλκόνια, και παράθυρα·
τίποτε άσχημο δεν έμεινεν εκεί.


 
                        And yesterday
when I walked along the old road,
the shops, the sidewalks, the stones,
walls and balconies and windows
all were suddenly made beautiful by the spell of love:
nothing ugly was left there.

  
   

   

Και καθώς στέκομουν, κ’ εκύτταζα την πόρτα,
και στέκομουν, κ’ εβράδυνα κάτω απ’ το σπίτι,
η υπόστασίς μου όλη απέδιδε
την φυλαχθείσα ηδονική συγκίνησι.


 ___Κάτω απ' το Σπίτι. Καβάφης___


  

 And as I stood gazing at the door,
stood there lingering outside the house,
my whole being radiated
the sensual emotion stored up inside me.
 

___Outside the House. Kavafis___







 
 
 ___ home ___

Δεν υπάρχουν σχόλια: